GENESIS PR

GENESIS PR nawiązała współpracę z Fundacją „Jednym Śladem”. Sztandarowym projektem organizacji jest edukacja i prowadzenie prac wspierających bezpieczeństwo na drogach oraz tworzenie Motocyklowych Patroli Pomocowych. Agencja odpowiada za biuro prasowe i działania wizerunkowe na rzecz Fundacji. GENESIS PR realizuje projekt pro bono.

2

„Jednym Śladem” to nowa fundacja, która powstała 2010 roku. Złożona z pełnych pasji motocyklistów, chce prowadzić działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Jednym z celów statutowych organizacji jest stworzenie Motocyklowych Patroli Pom ocowych, które będą udzielać pierwszej pomocy na miejscu zdarzenia. Bezpłatnymi szkoleniami użytkowników drogowych, w tym wolontariuszy tworzących patrole, zajmie się m.in. WORD (Warszawski Ośrodek Ruchu Drogowego), który patronuje i wspiera „jednośladowców”. Ponadto, Fundacja zamierza m.in.: ubiegać się o zmiany w kodeksie ruchu drogowego, poszerzać wiedzę społeczeństwa w zakresie bezpieczeństwa, a przede wszystkim szkolić kierowców z udzielania pierwszej pomocy, promować wprowadzenie zmian w poziomym oznakowaniu ulic i pozyskiwać wsparcie od państwowych instytucji w celu usprawnienia ruchu i ułatwienia jednośladom poruszania się po polskich drogach.

logo

Więcej o Fundacji na www.jednymsladem.com.pl oraz na www.facebook.com

GENESIS PR oferuje pełny zakres działań PR. Mocną stroną agencji jest PR korporacyjny, finansowy, relacje z mediami oraz investor relations. Klientami GENESIS PR są m.in. Grupa ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, InPost, Integer.pl, Griffin Real Estate,Grupa FAMUR, Grupa Kolastyna, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, Monday Development, Alterco, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi trzy projekty finansowane z funduszy europejskich: Telepraca, Outplacement w sektorze MSP oraz Wsparcie i promocja samozatrudnienia. Oprócz tego, agencja prowadzi także kampanię non-profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.

 


 

Agencja GENESIS PR oferuje pełny zakres działań PR. Mocną stroną agencji jest PR korporacyjny, finansowy, relacje z mediami oraz investor relations. Klientami GENESIS PR są m.in. Grupa Alterco, ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Call One, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, Emperia Holding, InPost, Integer.pl, Fibra Hallo.pl, Grupa FAMUR, Fortuna Entertainment Group, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, Monday Development, Rapsodia, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi także kampanię pro bono na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.
GENESIS PR – w konsorcjum z FIRMĄ 2000 oraz PAG Uniconsult – realizuje długoterminową strategię na rzecz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). GENESIS PR odpowiedzialna jest za opracowanie założeń i realizację kampanii promocyjno-rekrutacyjnej oraz kampanii świadomościowej w ramach projektu: „Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach”.
Ponadto, GENESIS PR – wspólnie z Asesor Ewaluacja i Rozwój – prowadzi dwa projekty na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Agencja obsługuje biuro prasowe projektu oraz koordynuje działania promocyjne:
Wspieranie pracowników zagrożonych zwolnieniem – kampania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu VIII „Regionalne kadry gospodarki”, działanie: 8.1.2. „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie”,
Promowania przedsiębiorczości – kampania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu VI „Rynek Otwarty dla wszystkich”, działanie: 6.2. „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia”.

GENESIS PR jest laureatem licznych nagród:

Złoty Spinacz – 3 nominacje, w tym: 1 nominacja w kategorii PR produktu za kampanię Paczkomaty 24/7 oraz 2 nominacje za projekt realizowany na /rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich w kategoriach Efektywność oraz Public Affairs and Lobbying.
Golden Drum – nominacja w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na /rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Do tej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii.
Stevie International Business Awards 2010 – wyróżnienie w kategorii Public Affairs za projekt realizowany na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Laureaci zostali wybrani spośród 1700 kampanii zgłoszonych z 40 krajów.
Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena podczas pierwszej oferty publicznej.
Nagroda GPW 2008 przyznana w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.
Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost.

Więcej informacji na www.genesispr.pl