8. edycja akcji MotoMikołajki.pl

bez-tytulu
MotoMikołajki.pl 2016 już za nami. Bardzo wszystkim dziękujemy za przybycie mimo zimnego powietrza i błyszczącego asfaltu. Po raz kolejny, 3 grudnia, odpaliliśmy w Warszawie akcję, która daje radość i ciepło prosto z serducha.

Podczas tegorocznej edycji Motomikołajki.pl bawiła się z nami grupa 80 dzieci, w różnym przedziale wiekowym. Dzieci przybyły do nas z trzech placówek: dwóch publicznych domów dziecka z okolic Warszawy oraz jednej placówki samotnej matki z Warszawy. Pierwszym punktem dnia dla dzieci było zwiedzanie zajezdni Tramwajów Warszawskich i podróż na miejsce spotkania z motocyklistami, starodawnym taborem tramwajowym. Około godziny 10:30 spotkaliśmy się wszyscy na błoniach Stadionu PGE Narodowy. Trochę atrakcji dla dzieci, posiłek, wspólne poznanie się i zjazd z górki w kaskach motocyklowych na Zimowym Narodowym 🙂
Około godziny 12:00, parada motocyklowa Motomikołajów, przejechała ulicami Warszawy z miejsca zbiórki na Plac Zamkowy. Tam rozdawaliśmy przechodniom słodycze i kwestowaliśmy dla dzieci. Wyłoniliśmy zwycięzców w konkursach na NajMotocykl, NajMikołaja i NajMikołajkę i zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie „żywej choinki” składającej się z uczestników parady, naszych małych gości i przechodniów. Po atrakcjach na Starówce, kolumna ponownie została uformowana i ruszyła pod Centrum Nauki Kopernik. Tutaj dzieci pożegnały się z motocyklistami i rozpoczęły trzygodzinne zwiedzanie wystaw CNK. Motocykliści zaś, napełnili brzuchy pyszną grochówką od Choppers Club.
Dzieci skończyły swój dzień około godziny 20.00. Po obiedzie, wsiadając do autokarów każde z pociech otrzymało imienny prezent, który pojawił się w ich liście do Św. Mikołaja i ogromną pakę słodyczy 🙂 Dzieci odśpiewały kolędę i rozjechały się do swoich domów. A my… zmęczeni, ale z uśmiechami na twarzy poszliśmy na after party 😉 Do zobaczenia za rok 🙂

Zdjęcia z tegorocznej edycji możecie zobaczyć TUTAJ!